понеділок, 4 червня 2012 р.

Sweet angels

   Привіт усім! Нарешті я повернулась і в першу чергу дуже хочу подякувати за ваші теплі слова і щирі побажання - вони таки здійснились! Я чудово провела весняні канікули у справжній казці - на півночі Італії. І хоч я вже вдома, та частинка мене назавжди залишилась там, серед мальовничих гір, в невеличкому середньовічному містечку...
  Сьогодні хочу вам показати парочку солоденьких ангеликів, яких випало нам пофотографувати у Венеції. Це вишиті давніше саше, наповнені ваніллю, які поїхали зі мною в якості подарунку. Мушу похвалитись - під час нашої фотосесії багато туристів, що проходили повз, затримувались, аби роздивитись і сфотографувати мої сердечка - тааак приємно від того було :).
  Що ж, буду по-трохи ходити до вас в гості аби роздивитись яку красу я пропустила за цей час :)
  Всім бажаю гарного сонячного настрою і вдалого робочого тижня!!! 







66 коментарів:

  1. З поверненням!
    Сердечка неймовірно ніжні.

    ВідповістиВидалити
  2. Очень нежно и красиво-понравилась мноооооооооооооооого.Браво!

    ВідповістиВидалити
  3. Які неймовірні фото! Наталю, з поверненням! Нехай емоції, отримані в подорожі втіляться не в одну розкішну роботу! І недарма туристи зупиинялися, я б теж звернула на твої серденька увагу та ще й привіталася б з тобою:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лєна, правду кажеш - треба свої емоції і натхнення терміново спрямовувати в роботу! І це було б чудово - зустрітися з тобою, думаю по сердечках ти б мене впізнала :)

      Видалити
  4. Наталочко, з поверненням!
    Велике спасибі за шматочок Венеції на фото! Сердечки такі вишукані! Дуже гарний подарунок!
    А ще фото з відпочинку будуть?;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Саша, я рада, що тобі сподобалось! Скажу по-секрету: будуть ще одні сердечка, які вдалось сфотографувати на відпочинку :)

      Видалити
  5. С возвращением, Наташенька! Удивительно нежные и изысканные сердечки))) волшебный подарок!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Наташенька, ты вернулась, ура!)))
    Я конечно мечтала и тебя увидеть хотя бы на одной из фото, ну может в другой раз?))
    Сердечки чудесные, не удивительно, что они всех заинтересовали!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Женя за такие слова! Да-да, мои фото в другой раз, обязательно, я уже планирую :).

      Видалити
  7. НЕ перестаю удивляться новым сердечным творениям!

    ВідповістиВидалити
  8. С возвращением! Италья никого не оставляет равнодушным :) А сердечки, как обычно, прекрасны!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алена! Ох, Италия - это моя любовь навсегда...обязательно всем рекомендую туда поехать :)

      Видалити
  9. Какая нежная красота! С возвращением!

    ВідповістиВидалити
  10. Поздравляю с удавшимся отдыхом! И с возвращением! А сердечки премилые, конечно же трудно пройти мимо такой красоты :)

    ВідповістиВидалити
  11. Які ж вони гарні!!! Такі вишукані!

    ВідповістиВидалити
  12. Ура!!! Наталочко! Наталь, ты вернулась! А я так сильно уже по тебе и твоим сердечкам заскучала! Мы с тобой на одной волне, недавно у меня был пост именно с таким как у тебя ангелочком, только оформила я его в карандашницу, приходи глянь. Сердечки твои-чудо! Красиво необычайно! А одно я у тебя сповторюшничала, сделала почти копию, немного другое, но в блог не буду выкладывть, просто хочу тебя поблагодарить за восхитительные идеи!!! И я очень рада, что ты вернулась!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Огромное спасибо, Олеся, за такие слова! Уже побывала у тебя в гостях - караднашница, впрочем как и все остальные работы, восхитительна! Знаешь, мне очень интересно стало какое именно сердечко тебя так вдохновило, может скинешь фотку мне на почту, а?

      Видалити
  13. Я так скучила за твоїми шедеврами!!! Добре, що ти повернулася!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  14. які вони чудові, і дійсно приємно якщо хтось заглядається на твої творіння. В мене виникло питання-а ти сердечка на машинці чи вручну зшиваєш?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, мені дійсно було мега-приємно і досить неочікувано побачити таку реакцію людей. Свої сердечка я зшиваю на машинці, лише найменші вручну, щоб акуратніше і точніше повторити контур. Колись всі шила вручну, але мені приємно констатувати той факт, що на швейну машинку я заробила продажем власне своїх вручну зшитих сердечок :).

      Видалити
    2. Ух ти!!!! молодчинка!!! А як саме ти їх продаєш, можна поцікавитись, в мене вже давно таке бажання попробувати щось продати але шось нескладається(

      Видалити
    3. Я співпрацюю з кількома арт-галереями, а також інтернет-магазинами. Ти спробуй запропонувати свої вироби туди, де хотіла б їх реалізовувати, я думаю у тебе все вийде :)

      Видалити
  15. Вітаю із вдалою поїздкою, Наталочка!;)
    І не дивно, що вони фотографували таку красу!:)))

    ВідповістиВидалити
  16. Дуже дуже ніжно!!!!! Вони неймовірно чудові!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Чудо! Чдо! Чудо! Наташа, спасибо за такую красоту!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Видимо все же существует групповое бессознательное, вчера смотрела эту книжку с ангелочками, думала куда бы приспособить, приглянулся мне там один с одуванчиком:).
    Туристы не зря заглядывались на Ваши Сердечки, они очаровательны!
    И еще, у Вас чудесный блог, очень нежный и красивый, по-настоящему)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Книга супер-притягательная :), никак не могу остановится вишивать эти монохромы. Спасибо за теплые слова и прошу обращятся ко мне на "ты" :), заходите в гости, всегда рада видеть!

      Видалити
  19. Чудесные сердечки! Прекрасные фото, так просто и нежно, ничего лишнего! С возвращением! :)))

    ВідповістиВидалити
  20. сама нежность!!!
    так люблю, когда удается пофотографировать вышивку "на выезде"! особенно, когда это так "в тему"! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Лена! Я очень радуюсь, что моя задумка фотоссесии "на выезде" удалась :)

      Видалити
  21. Наталья, какие нежные сердечки и чудесные фотографии! Получаю удовольствие от каждого нового поста!
    Только сегодня прочитала ваш профиль, оказывается вы из Львова! В прошлом году провела во Львове 4 дня и влюбилась в Ваш город (теперь мечтаю о новой поездке)! Теперь всё стало на свои места: девушка, которая живет во Львове не может делать по-другому - только красиво, нежно, романтично... как у вас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, я в свою очередь получаю огромное удовольствие от таких теплых комментариев! Рада, что мои работы и Львов производят такое приятное впечатление, приезжайте почаще :).
      И обащайтесь ко мне на "ты"!

      Видалити
  22. Які чудові! Роздивляючись фото, зробила висновок - вони зроблені для Венеції! дуже приємно коли навіть перехожі люди зупиняють погляд на власноручно зробленій красі! Але, це ж зрозуміло - я впевнена, що ні в одній сувенірній лавці не було нічого навіть схожого :)

    ВідповістиВидалити
  23. Дякую, Іра, за таку високу оцінку! Мені дійсно дуууже приємно!
    Треба налагоджувати співпрацю з венеційськими сувенірними магазинчиками ;)

    ВідповістиВидалити
  24. Самый сердечный блог, романтичный, и нежный!
    Прелестный сердечки, очень понравились! МОЛОДЕЦ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксана, спасибо огромное за такие слова! Я очень рада знакомству и такой высокой оценке моих работ! Всегда рада видеть в своем блоге :)!

      Видалити
  25. очень понравились! Такие нежные и милые! СупеР!

    ВідповістиВидалити
  26. Нат, не могу понять где у тебя адрес почты. Хотел фотографию по твоей просьбе послать и не вижу почты.

    ВідповістиВидалити
  27. Натали! как хорошо, что ты вернулась!
    очень люблю твои сердечки! фотографии можно рассматривать бесконечно, что я и делаю.

    ВідповістиВидалити
  28. Привіт, Наталя! Переглядаю я тут твої сердечки і кожен раз думаю, невже можна стільки на кусочку розмаїтостей витворити... Захоплює)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Христина! Я рада, що мої сердечка викликають саме таку реакцію :) Насправді маленький кусочок тканини може стати величееезним полем для фантазії.

      Видалити
  29. Наташа, такие они нежные и стильные! И каждый раз разные! Супер!

    ВідповістиВидалити