пʼятницю, 2 грудня 2011 р.

Let it snow !!!

Надворі уже календарна зима та мені дуже бракує її головного прояву - снігу. Без нього навіть не здається, що за кілька тижнів почнуться мої улюблені свята, немає в повітрі передсвяткових флюїдів :), принаймі мені їх замало...
Оскільки за вікном снігу не спостерігаю, то активно його вишиваю - такий собі заклик справжньої зими :).
Мушу зізнатись, що шити я не дуже вмію і зважитись на щось більше, ніж сердечко мені доволі складно. Та коли виникла ідея зимової подушки, я доклала усіх зусиль і старань, щоб втілити її чимпошвидше в життя. Дизайн вишитого хлопчика взято з журналу "De fil en Aiguille", куля і нижня смужка на подушці - фліс,  від чого вона дуже ніжна і приємна на дотик, бавовняна тканина в горошок - для продовження сніжної теми. Ну і звичайно до пари пошила маленьке сердечко - не викидати ж залишки тканин :).
Сподіваюсь вам передався мій снігозакликАючий настрій і скоро за вікном все вкриється білою зимовою ковдрою....Хай сніжить!!!!




44 коментарі:

  1. Замечательно! Очень зимняя, но теплая и уютная подушечка! И исполнение на "отлично"!

    ВідповістиВидалити
  2. і я приєднуюся до закликання: "Хай сніжить!!!" А то у нас сьогодні взагалі +5 і сонечко...
    Подушка така оригінальна! Сердечко,як завжди, гарненьке ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Как красиво и нежно! Люблю этот дизайн, здесь он замечательно обыгран. Сердечко как всегда выше всяческих похвал!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень нравится! И подушечка и сердечко...СУПЕР!

    ВідповістиВидалити
  5. Подушка просто СУПЕР! А сніжок скоро буде (він просто чекав поки я листя приберу :-)))) сьогодні справилась, так що чекайте! :-)))))

    ВідповістиВидалити
  6. це просто фантастика!!!
    дуже ніжна робота!!!! з таким красивим закликом сніжок мусить скоро прийти ))

    ВідповістиВидалити
  7. Наталя, дуже гарний заклик, я може й заклинання) Чарівна, душевна парочка вийшла!!
    У нас теж тепло, гуляти дуже приємно.

    ВідповістиВидалити
  8. Очень все красивое, нежноу и зимнее!!!Очень понравилось!!!

    ВідповістиВидалити
  9. яка гарна ідея! і виконання чудове!

    ВідповістиВидалити
  10. И идея, и исполнение великолепны! Очень тепло и красиво, Наташа!

    ВідповістиВидалити
  11. Як зимно:) Як гарно:) Сподобалася ідея сніжного поля й великої кулі з білого фетра. Наталя, дуже сніжна й по-справжньому зимова робота!

    ВідповістиВидалити
  12. Ух ты, как здорово! :))) Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  13. Чудове поєднання вишивки, аплікації та творчої задукми. Дуже гарні роботи. Дякую за зимовий настрій, з такою погодою мені його теж не вистачає.

    ВідповістиВидалити
  14. Все дуже гарно, а сердечко просто неймовірно гарне!

    ВідповістиВидалити
  15. Наталко, як завжди - неперевершено!

    ВідповістиВидалити
  16. Нам снега не видать еще долго... А вот к вам да с таким-то зазыванием зима непременно должна постучаться в двери в самое ближайшее время!!
    Очаровательная подушечка!

    ВідповістиВидалити
  17. О, какая красота!!! Такая оригинальная идея и прекрасное исполнение! Маленькая зимняя сказка!

    ВідповістиВидалити
  18. чудеса! просто белая сказка:) очень нравиться:)

    ВідповістиВидалити
  19. Наташа, заклинання просто чудове, і я упевнена воно зовсім скоро почне діяти!
    Прекрасна зимова снігова рукодільна казка! Я зачарована!
    Чудових тобі вихідних!

    ВідповістиВидалити
  20. Боже, какие милые сердцу оттенки! Я покорена!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Заглянула случайно в твой блог, и задержалась надолго - просмотрела все посты и стала ПЧ. Столько разных сердечек, а в совушку я просто влюбилась.Подушечка с мальчиком очень хороша, оттенки такие нежные!
    Фото превосходного качества!

    ВідповістиВидалити
  22. ВАУ!!!Красота необыкновенная!!!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Казково гарно! Я в захваті! Дуже-дуже подобається! :))

    ВідповістиВидалити
  24. Красота необыкновенная! Глаз не оторвать! Очень красиво, красиво, восхитительно, нежно, элегантно, стильно,...Можно продолжать бесконечно! Восторг! Приходите ко мне в гости, буду счастлива и очень рада!

    ВідповістиВидалити
  25. Боже мой какая красота!!!!!! Натулечка, это чудо!!! И почему то возникло непреодолимое желание вышивать снежинки :-))) Идея со снежным комом просто настолько обалденная, что просто захватывает дух. Браво!

    ВідповістиВидалити
  26. Очень стильно! Приятные цвета такие, идея вообще выше всяких похвал - ну очень-очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  27. Натуся, забегай ко мне за наградой! очень жду!

    ВідповістиВидалити
  28. Ааааааа!!! Скільки ви мені всього приємного написали!!! Я неймовірно щаслива від ваших слів!!!
    Ира, Аня, Светлана, Вика, Лариса, Ирина, Таня, Юля-Juli, Юля-Yulssen, Довиле, Елена, Ира, Катя, Татьяна, Нелли, Олеся, Ирочка, Мария - я очень, ОЧЕНЬ благодарна вам за отзывы и комплимменты, рада, что вам понравилась моя задумка, ее воплощение и еще не надоели мои сердечки ;). Спасибо вам за отличное настроение и за внимание!
    Я рада новым знакомствам и буду стараться, чтоб вам всегда было интересно у меня в гостях :)))!
    Ируся, за награду отдельное СПАСИБО! Так неожиданно и мега-приятно! Спасибо, дорогая!
    Алінка, Лариса, Оксанка, Василинка, Оля, Лєна, Ірина, Соломія, Таня, Юлічка, Аня, Саша - дівчата, ваші відгуки-компліменти роблять мене неймовірно щасливою і я ДУЖЕ вдячна, що ви так високо оцінюєте мої ідеї! Я рада, що поділилась з вами "снігом", нехай покищо вишитим, але дуже сподіваюсь справжня зима не забариться:)!
    Ми ж всі так чекаємо справжньої зимової казки...
    Teresa, grazie per complimenti! Mi fa molto piacere :).

    ВідповістиВидалити
  29. Як завжди, дуже креативно і оригінально, Наталочка!:) І святково:)))

    ВідповістиВидалити
  30. Как же необычно! Подушка изумительная, очень нравится, как она декорирована! Самая, что ни на есть, зимняя получилась подушка! Настроение передано на 100%!

    ВідповістиВидалити
  31. Чудо какое зимнее ) очень нежно и трогательно!

    ВідповістиВидалити
  32. Какой замечательный комплект, очень нежный и по-настоящему зимний))

    ВідповістиВидалити
  33. You are amazing! Wonderful conbinations, so beautiful project!

    ВідповістиВидалити
  34. Наталя, подушка дуже ніжна, зимова, але тепленька!

    ВідповістиВидалити
  35. Сногсшибательная подушка! Очень красиво и оригинально оформлена вышивка в подушку! Потрясающе!

    ВідповістиВидалити
  36. Наталья, ой-ой-ой какой сюжет прекрасный! :)) забавно, стильно!!! Подскажите, из какого номера DFEA этот дизайн???
    У тебя (если можно на ты) прекрасный блог! Я влюблена в твои сердечки и буду теперь все время его читать :))
    Ира, Новосибирск

    ВідповістиВидалити
  37. Я тут новенькая, но уже не могу оторваться от Вашего блога! Подушка просто СУПЕР!!! Такая замечательная идея, очень оригинально получился снежный шар! Буду заглядывать! И Вас приглашаю в гости :)

    ВідповістиВидалити