суботу, 26 листопада 2011 р.

Milk & chocolate

На створення цих сердечок мене надихнули шоколадні печенька, які ви бачите на фото :). Так, іноді натхнення приходить зовсім неочікувано від дуже простих речей, але від того ще цікавішим стає результат....
Сердечка трохи більші, ніж я зазвичай шию - мають 13см в довжину і 10см (найбільша ширина), вони стануть чудовим доповненням до новорічного декору, наприклад,  з шишок чи лози :).
Схеми сніжинок взято з книги "La Montagne au Point de Croix".






45 коментарів:

  1. Як же сильно мені подобається поєднання таких кольорів!!!!Такі чарівні фото! Любуюся! :))

    ВідповістиВидалити
  2. Oooo.... Яка краса... Вони такі вишукані... Дуже сподобались!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Клааас-класс-класс! Так ажурно смотрятся! И очень шоколадно!
    Я не большая поклонница шоколада, но так захотелось печенек...

    ВідповістиВидалити
  4. Смачненько й дуже оригінально! Наталя, дійсно, споглядаючи ці серденька можна зрозуміти, про що ж саме думала їх авторка в процесі створення. Гарна, витончена й дуже вишукана робота. І від мене щире дякую, адже ти мене надихнула на нові новорічні творіння:)

    ВідповістиВидалити
  5. Ах, какая красрта! Воздушное кружево и шоколад....выше всяких похвал!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Вечная классика черного и белого, шикарно смотрятся, кружевные такие и изысканные!

    ВідповістиВидалити
  7. Как элегантно!!
    Давно хочу парочку таких сделать, как праздники пройдут, надеюсь, что руки доберутся!

    ВідповістиВидалити
  8. Які вони чудові. Ні коли б не подумала, що так добре буде дивитись такий темний колір тканини. Але, вийшло дуже ніжно. Так що робота, я б сказала смілива. Серцям дуже пасує мереживо та гудзики. Це – комплимент.

    ВідповістиВидалити
  9. Наталочка, вони такі вишукані! Чарівно!:)

    ВідповістиВидалити
  10. Очень стильно! И фотографии чудесные!

    ВідповістиВидалити
  11. Какая потрясающая красота! как глянула на фотографии, аж сердце заколотилось! Стильно и элегантно просто необыкновенно, еще и очень аккуратно. ПРЕВОСХОДНАЯ работа! И фотосессия впечатляет до глубины души!

    ВідповістиВидалити
  12. Terry, grazie per comlimenti!!!
    Саша, Аня, Лєна, Оля, Ірина, Іра-Blueberry - дякую вам за похвалу і дуже тішусь, що, судячи з ваших схвальних відгуків, мій експеримент вдався :). І я просто щаслива від того, що мої сердечка вас надихають - це вище всяких похвал, це величезне досягнення для мене!!! Буду старатись і надалі вас приємно дивувати!
    Ирина, Женя, Наталия, Женя Украинская, Светлана, Анна, Наташа, Аня - девочки, я очень-очень рада, что вам так понравился мой екперимент, спасибо за такие приятные слова!!! Спасибо за ваше внимание!!!
    Ilona - Thank you very much!

    ВідповістиВидалити
  13. Наташ, как же здорово у тебя получаются сердечки, всегда такие стильные, или нежные, или уютные, или трогательные - и всегда такие красивые и замечательные! Очень мне всегда нравятся! ))

    ВідповістиВидалити
  14. Очень красиво! Нравятся такие насыщенные шоколадные цвета!

    ВідповістиВидалити
  15. Надзвычай прыгожа. Сама далікатнасць, пяшчота, паяднаныя з элегантнасцю. Асабліва сэрцайка з гафтам і чорнай ў бубачкі тканінай. Па-мойму, шэдэўр.

    ВідповістиВидалити
  16. Наташа, я влюблена во все ваши сердечки! Мечтаю сделать нечто подобное, но боюсь оплошать )

    ВідповістиВидалити
  17. ярко,симпатично,ажурно:)И очень шоколадно!

    ВідповістиВидалити
  18. Невероятная вкуснятинка!! А сердечки просто прелестны!!

    ВідповістиВидалити
  19. Наталя, вони чарівні і романтичні!

    ВідповістиВидалити
  20. Надзвичайно сподобалося! Смачненько виглядає!

    ВідповістиВидалити
  21. Натуся, ничего не понимаю, как я могла пропустить такую красоту!!!! Эти мои выпады из блогожизни плохо заканчиваются :-) Безумно красиво, безумно. Сразу захотелось попросить у тебя схемку. Скинешь? А вообще, налюбоваться не могу сердечками, вдохновение творит чудеса!!!

    ВідповістиВидалити
  22. Маринка, Ира, Veja, Ира- Iruscia, Вика, Владя, Довиле, Юля, Катя, Ирочка - спасибо вам та такие отзывы!!! Мне очень-очень приятно :). Кстати, эти два сердечка -одни из моих самых любимых!
    Ира-soninamama, схемку уже отправила!
    Василина, Наталя - дякую за компліменти, рада, що вам сподобались ці шоколадно-молочні сердечка :)!
    Carolina , Sara - thank you very much :)!

    ВідповістиВидалити
  23. прошки поблукала по вашому блогу!!! Дуже у вас приємно і тепло, а скільки натхнення від ваший робіт!!!Всі сердечка такі чарівні

    ВідповістиВидалити
  24. Дякую, Христина, за такі теплі слова! Я рада знайомству :). Давай на "ти", ок? Завжди рада бачтити в своєму блозі ;).

    ВідповістиВидалити
  25. и кстати, я уже одну снежинку вышила :-)))

    ВідповістиВидалити
  26. Мммм ... какая вкуснятина! Очень красиво!!

    ВідповістиВидалити
  27. Здорово, Ира, мне очень интересно посмотреть как ты ее оформишь :)
    Спасибо, Ирина!

    ВідповістиВидалити
  28. Як вишукано і стримано!Респект!!!

    ВідповістиВидалити
  29. Як вишукано і стримано!Респект!!!

    ВідповістиВидалити
  30. Какие вкусные и прекрасные сердечки! Шоколад и корица, так мне кажется!
    Прям Аромат идет от фотографий!
    Все супер - , и работа, и фото! :)

    ВідповістиВидалити
  31. Спасибо огромное за комплимменты!!!

    ВідповістиВидалити
  32. Наташа, привет вам из Москвы. Оч понравилось ваше сердце, прям все :-) повторила не раздумывая http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?PhotoID=3246316&RubrID=167330

    ВідповістиВидалити
  33. Спасибо огромное! Мне очень приятно! Сердечко у вас получилось изумительное! Ткань идеально подошла . Спасибо, что поделились :)

    ВідповістиВидалити